|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Administrator
Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 10:13, 29 Lip 2006 Temat postu: Prosty skrypt zmiany klas. |
|
|
|
CODE
// Simple Class Script for:
//
// W o l f e n s t e i n
//
// E n e m y T e r r i t o r y
//__________________________ Readme [PL] ________________________________
//
// 1. Działanie skryptu
// 2. Jak uruchomić skrypt
// 3. Zmiana bindów
//_______________________________________________________________________
//
// 1. Skrypt służy do szybkiej zmiany klasy postaci w Wolfenstein: ET
// bez otwierania Limbo Menu. Rozpoczynamy od wyboru drużyny (do-
// myślnie BACKSPACE) pomiędzy Allies a Axis. Każda klasa postaci
// ma przypożądkowany jeden klawisz (z wyjątkiem Soldier- 2).
//
// KLAWISZE (na przykładzie Allies)
// <PGUP>: Soldier (1x Panzer, 2x Mortar)
// <PGDN>: Soldier (1x MG42, 2x Flamethrower, 3x Thompson)
// <HOME>: Medic (1x Thompson)
// <INS>: Engineer (1x Thompson, 2x M1 Garand)
// <END>: FieldOps (1x Thompson)
// <DEL>: CovertOps (1x M1S Garand, 2x FG42, 3x Sten)
//
// Czyli np. naciskając trzy razy <DEL> spawn'ujesz się jako
// CovertOps ze Sten'em itd.
//
// W przypadku Soldier'a (jeżeli posiadasz 4 poziom Heavy Weapons)
// skrypt wybierze na drugą broń domyślny SMG (Thompson lub MP40)
// np.jeżeli Twoja broń to Panzerfaust- dostaniesz SMG jako Secondary
// Weapon.
// Podobnie w przypadku wszystkich klas z 4 poziomem Light Weapons,
// zamiast Colt'a/Luger'a dostaniesz automatycznie Akimbo Colts/Lugers
//
// Skrypt nie obsługuje Spawn-Pointów bo co jest do wszystkiego...
// Pominąłem rowież spectator's.
//_______________________________________________________________________
//
// 2. Umieść plik scs.cfg w katalogu /etmain/. Żeby załadować skrypt
// w konsoli (`) wpisz: /exec scs.cfg
//
// Automatyczne uruchamianie skryptu: dopisz do pliku autoexec.cfg
// w katalogu /etmain/ (jeżeli nie masz tego pliku to utwórz go)
// następującą linijkę: "exec scs.cfg"
//
// Jeżeli masz natomiast własny konfig to tłumaczenia są zbędne bo
// na pewno wiesz co z tym zrobić.
//_______________________________________________________________________
//
// 3. Dla tych którzy chcą zmienić domyślne klawisze bindy dałem w jedno
// miejsce żeby nie szukać
//_______________________________________________________________________
//
// autor skryptu: przemq
// greetings: 9r39
//_________________ BiNDY ____________________//
bind BACKSPACE "vstr select_team"
set allies_binds "bind PGUP vstr b_soldier1; bind PGDN vstr b_soldier2; bind HOME vstr b_medic; bind INS vstr b_enginer; bind END vstr b_fieldops; bind DEL vstr b_covertops"
set axis_binds "bind PGUP vstr r_soldier1; bind PGDN vstr r_soldier2; bind HOME vstr r_medic; bind INS vstr r_enginer; bind END vstr r_fieldops; bind DEL vstr r_covertops"
//_________________ BiNDY ____________________//
set select_team vstr allies
set allies "echo ^4< A l l i e s > ^7team selected; vstr allies_binds; set select_team vstr axis"
set axis "echo ^1< A x i s > ^7team selected; vstr axis_binds; set select_team vstr allies"
set b_soldier1 vstr bs1
set bs1 "team b 0 5 8;set b_soldier1 vstr bs2;echo ^4<Allies> ^4*^2Soldier^4* ^7with ^2Panzerfaust"
set bs2 "team b 0 35 8;set b_soldier1 vstr bs1;echo ^4<Allies> ^4*^2Soldier^4* ^7with ^3Mortar"
set b_soldier2 vstr bs3
set bs3 "team b 0 31 8;set b_soldier2 vstr bs4;echo ^4<Allies> ^4*^2Soldier^4* ^7with ^4MG42"
set bs4 "team b 0 6 8;set b_soldier2 vstr bs5;echo ^4<Allies> ^4*^2Soldier^4* ^7with ^1Flamethrower"
set bs5 "team b 0 8 37;set b_soldier2 vstr bs3;echo ^4<Allies> ^4*^2Soldier^4* ^7with ^7Thompson"
set b_medic "team b 1 8 37;echo ^4<Allies> ^4*^1Medic^4* ^7with ^7Thompson"
set b_enginer vstr be1
set be1 "team b 2 8 37;set b_enginer vstr be2;echo ^4<Allies> ^4*^6Engineer^4* ^7with ^7Thompson"
set be2 "team b 2 24 37;set b_enginer vstr be1;echo ^4<Allies> ^4*^6Engineer^4* ^7with ^4M1 Garand"
set b_fieldops "team b 3 8 37;echo ^4<Allies> ^4*^3Field Ops^4* ^7with ^7Thompson"
set b_covertops vstr bc1
set bc1 "team b 4 25 37;set b_covertops vstr bc2;echo ^4<Allies> ^4*^5Covert Ops^4* ^7with ^2M1S Garand"
set bc2 "team b 4 33 37;set b_covertops vstr bc3;echo ^4<Allies> ^4*^5Covert Ops^4* ^7with ^3FG42"
set bc3 "team b 4 10 37;set b_covertops vstr bc1;echo ^4<Allies> ^4*^5Covert Ops^4* ^7with ^7Sten"
set r_soldier1 vstr rs1
set rs1 "team r 0 5 3;set r_soldier1 vstr rs2;echo ^1<Axis> ^1*^2Soldier^1* ^7with ^2Panzerfaust"
set rs2 "team r 0 35 3;set r_soldier1 vstr rs1;echo ^1<Axis> ^1*^2Soldier^1* ^7with ^3Mortar"
set r_soldier2 vstr rs3
set rs3 "team r 0 31 3;set r_soldier2 vstr rs4;echo ^1<Axis> ^1*^2Soldier^1* ^7with ^4MG42"
set rs4 "team r 0 6 3;set r_soldier2 vstr rs5;echo ^1<Axis> ^1*^2Soldier^1* ^7with ^1Flamethrower"
set rs5 "team r 0 3 38;set r_soldier2 vstr rs3;echo ^1<Axis> ^1*^2Soldier^1* ^7with ^7MP40"
set r_medic "team r 1 3 38;echo ^1<Axis> ^1*Medic* ^7with ^7MP40" //mp40 + akombo lugars
set r_enginer vstr re1
set re1 "team r 2 3 38;set r_enginer vstr re2;echo ^1<Axis> ^1*^6Engineer^1* ^7with ^7MP40"
set re2 "team r 2 23 38;set r_enginer vstr re1;echo ^1<Axis> ^1*^6Engineer^1* ^7with ^4K43"
set r_fieldops "team r 3 3 38;echo ^1<Axis> ^1*^3Field Ops^1* ^7with ^7MP40"
set r_covertops vstr rc1
set rc1 "team r 4 32 38;set r_covertops vstr rc2;echo ^1<Axis> ^1*^5Covert Ops^1* ^7with ^2K43"
set rc2 "team r 4 33 38;set r_covertops vstr rc3;echo ^1<Axis> ^1*^5Covert Ops^1* ^7with ^3FG42"
set rc3 "team r 4 10 38;set r_covertops vstr rc1;echo ^1<Axis> ^1*^5Covert Ops^1* ^7with ^7Sten"
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Dołączył: 29 Lip 2006
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wronki
|
Wysłany: Sob 12:09, 19 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
|
Rzeczywiście prosty skrypt klama brawo.
Patrz ten skrypt na zmiane klas:
bind F5 "class m 1;vsay_team IamMedic ^7Med^9!^7c"
bind F6 "class f 1;vsay_team IamFieldOps ^9Field^2.^70^9P"
bind F7 "class e 1;vsay_team IamEngineer ^9Engineer^2.^7S^9|\/|^7G"
bind F8 "class c 2;vsay_team IamCovertOps ^9Covert^2.^7FG^942"
I wszystko jasne :> My gramy 3on3, więc każdy powinien miec ten skrypt. Moge jeszcze dopasowac jakiego najbardziej covera lubicie...
F5-med, F6-field, F7-eng smg, F8-covert :> I wszystko jasne :>
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|